Till skolavslutningen

 


Jag har börjat fundera lite på vad jag ska ha på mig på skolavslutningen.. Nu är det visserligen ingen större tillställning alls, lite prat i aulan och samling uppe på mediehuset.. Men det skulle ändå vara kul att vara lite finare än vanligt, så jag funderade på att beställa något (och det snarast så att jag hinner byta ifall det blir fel). Vet dock inte alls vilken stil jag ska köra på, hjälp? Har gått och kärat ner mig totalt i kjolen till vänster men tycker att blommorna på klänningen bredvid är så himla söta och samtidigt somriga..

Kommentarer
Postat av: susanne

båda två är väldigt söta, men den till höger är mer sommaraktig ;D

2011-05-10 @ 08:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0