"Visst, ringen var på 7 karat, men det måste finnas mer."



Haha, jag tittade precis på My super sweet 16 i brist på annat och det är så otroligt skrattretande, men samtidigt lite skrämmande. Det är helt galet vad bortskämda vissa människor här, och speciellt den här tjejen. Ingenting duger åt henne, allt är så sjukt överdrivet så jag vet inte vad. De var och tittade på en bil åt henne och det var inte förrän försäljaren visade den exklusivaste bilen, värd 100 000 $, som hon var nöjd och slängde ur sig "Om pappa inte köper bilen blir jag jätteförbannad.". Av sin mamma fick hon en diamantring på hela 7 karat, stor som en fotboll, men det räckte inte.

Det är nästan så att jag blir mörkrädd..

Kommentarer
Postat av: Ninjakossan

Har också sett det där programmet, helt vansinnigt. Jag väljer att tro att inget av det är på riktigt, är för absurt!

2011-05-19 @ 22:27:36
URL: http://www.ninjakossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0