Aww, Family Guy

Jag tror jag har gått och blivit lite kär på nytt i Family Guy, det är så jäkla underbart. När jag var yngre var jag mer för Simpsons men det har definitivt ändrat sig. Det jag gillar bäst med Family Guy är deras bisarra behandlande av stackars Meg, haha. Det är hemskt men samtidigt så otroligt skrattretande!

Meg: I just want to kill myself. I'm gonna go upstairs and eat a whole bowl of peanuts.
(Lois and Peter stare in silence)
Meg: I'm allergic to peanuts. 
(Peter and Lois keep staring)
Meg: You dont know anything about me. (runs upstairs)
Peter: Who was that guy?

Vad tycker ni om bäst, Simpsons eller Family Guy?

Kommentarer
Postat av: Minndus

Family Guy helt klart! :) vad tycker du? :)

2011-05-18 @ 14:55:34
URL: http://minndus.blogg.se/
Postat av: Ninjakossan

Var som du mer inne på Simpsons tidigare, men nu är det helt klart Family Guy!

2011-05-18 @ 22:45:28
URL: http://www.ninjakossan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0