Sovmorgon, zzz

Idag har jag sovmorgon och börjar inte förrän 10:00 med webdesign, vilket gjorde att jag inatt tog mig friheten att stanna uppe längre. Vad händer inte då, jag vaknar vid 6:00 (en halvtimma tidigare än jag brukar gå upp) och kan inte somna om hur mycket jag än försöker. Så istället för sovmorgon har jag fått sova mycket mindre än vad jag brukar göra. Visst är det fantastiskt hur livet är ibland.. Men jag ska inte klaga, gårdagen innehöll en så fantastisk händelse vilken kommer att förbli hemlig ett bra tag till, men vänta bara!

Idag har jag förutom webdesignen även grafisk kommunikation vilket jag är hur pepp som helst på. Min receptbroschyr kommer att bli så grym! Något självsäker eller? Haha.

Kommentarer
Postat av: susanne

sluta vara så hemlighetsfull eleonor :o vill ju veta vad som hänt ;D

2011-05-18 @ 10:43:36
Postat av: Ackelina

Sv; Trassel vill jag se :) allt bra idag?

2011-05-18 @ 14:08:16
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0